Voor onze dynamische organisatie zijn
wij op zoek naar een
Customer Service medewerker m/v
De afdeling Customer Service neemt opdrachten aan, behandeld vragen
of klachten van klanten betreffende hun goederenopslag en/of transport. Verder
is de afdeling een belangrijke spil tussen klant en interne afdelingen. Zo
levert Customer Service met de opdracht van de klant de planningsactiviteiten
aan richting het Warehouse en Planning, zodat zij op basis van de juiste
gegevens het inkomende-, order Pick-, VAL- en uitgaande proces zo efficiënt
mogelijk kunnen organiseren.
Overige belangrijke taken en verantwoordelijkheden:
- Monitoren
van het verloop van de diverse logistieke processen, ingrijpen bij
verstoringen en daarnaast het informeren van klanten en transporteurs bij
verwachte vertragingen of wijzigingen;
- Initiëren
van verbeteringsmogelijkheden in het proces en je input hiervoor aandragen
bij de Operationeel Manager;
- Verzorgen
van klant specifieke rapportage;
Functie-eisen
De ideale Customer Service medewerker voldoet aan de volgende criteria:
- Minimaal
een afgeronde MBO-4 opleiding (richting logistiek is een pre maar geen
vereiste);
- Klantgerichte
en flexibele houding;
- Je bent
mensgericht en weet verbinding te maken tussen diverse partijen zowel
intern als extern;
- Geen 9
tot 5 mentaliteit;
- Uitstekende
beheersing van Nederlandse, Engelse en Franse taal, Duits is een pré;
- Ervaring
met diverse automatiseringspakketten;
- Secuur en communicatief sterk
- Hoge
mate van zelfredzaamheid is een must;
- Affiniteit
met Transport, Logistiek en Healthcare
Tot slot ben je 36/40 uur beschikbaar.
Aanbod Customer Service medewerker
Er wordt je een Customer Service functie in een dynamische en informele
omgeving aangeboden. Hierbinnen kan jij als Customer Service medewerker mede
door jouw coördinerende vaardigheden een belangrijke bijdrage leveren aan de
klanttevredenheid en de ontwikkeling van het CS team! De organisatie biedt
goede carrièremogelijkheden waarbij men het belangrijk vindt dat haar
werknemers met plezier naar het werk gaan. Persoonlijke aandacht, open
communicatie, collegialiteit en positieve bedrijfscultuur staan centraal.
Uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden spreken voor zich,
waarbij je onder andere de mogelijkheid krijgt om de juiste training te volgen
om professionele competenties verder te ontwikkelen.
Ben je geïnteresseerd neem dan contact op met Angelique
Bertelink 040-2491180 of stuur je motivatie met CV naar Emailadres: Angelique.Bertelink@ritmobv.nl