Online | Booking

Gebruikersnaam:  
Paswoord:  
E-mail:    

Voor onze dynamische organisatie zijn wij op zoek naar een

Customer Service medewerker m/v

De afdeling Customer Service neemt opdrachten aan, behandeld vragen of klachten van klanten betreffende hun goederenopslag en/of transport. Verder is de afdeling een belangrijke spil tussen klant en interne afdelingen. Zo levert Customer Service met de opdracht van de klant de planningsactiviteiten aan richting het Warehouse en Planning, zodat zij op basis van de juiste gegevens het inkomende-, order Pick-, VAL- en uitgaande proces zo efficiënt mogelijk kunnen organiseren.



Overige belangrijke taken en verantwoordelijkheden:

  • Monitoren van het verloop van de diverse logistieke processen, ingrijpen bij verstoringen en daarnaast het informeren van klanten en transporteurs bij verwachte vertragingen of wijzigingen;
  • Initiëren van verbeteringsmogelijkheden in het proces en je input hiervoor aandragen bij de Operationeel Manager;
  • Verzorgen van klant specifieke rapportage;

Functie-eisen

De ideale Customer Service medewerker voldoet aan de volgende criteria:

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding (richting logistiek is een pre maar geen vereiste);
  • Klantgerichte en flexibele houding;
  • Je bent mensgericht en weet verbinding te maken tussen diverse partijen zowel intern als extern;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse, Engelse en Duitse taal zowel mondeling als schriftelijk is een vereiste, Frans is een pré;
  • Ervaring met computers;
  • Hoge mate van zelfredzaamheid is een must;
  • Affiniteit met Transport, Logistiek en Healthcare

Tot slot ben je 36/40 uur beschikbaar.

Aanbod Customer Service medewerker

Er wordt je een Customer Service functie in een dynamische en informele omgeving aangeboden. Hierbinnen kan jij als Customer Service medewerker mede door jouw coördinerende vaardigheden een belangrijke bijdrage leveren aan de klanttevredenheid en de ontwikkeling van het CS team! De organisatie biedt goede carrièremogelijkheden waarbij men het belangrijk vindt dat haar werknemers met plezier naar het werk gaan. Persoonlijke aandacht, open communicatie, collegialiteit en positieve bedrijfscultuur staan centraal. Uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden spreken voor zich, waarbij je onder andere de mogelijkheid krijgt om de juiste training te volgen om professionele competenties verder te ontwikkelen.

Ben je geïnteresseerd neem dan contact op met Angelique Bertelink 040-2491180 of stuur je motivatie met CV naar Emailadres: Angelique.Bertelink@ritmobv.nl